Balandžio 13–14 dienomis lopšelyje-darželyje Lietuvos tautinio olimpinio komiteto (LTOK) olimpinių švietimo programų lektorės Roma Gydrienė ir Auksė Buožienė įstaigos pedagogėms vedė „Olimpinių vertybių ugdymo programos“ 2.0 (OVUP) įgyvendinimo mokymus.
Tarptautinio olimpinio komiteto (TOK) inicijuotos programos tikslas – suteikti pedagogams įrankius, padėsiančius inovatyviai dirbti su įvairaus amžiaus vaikais, remiantis olimpine filosofija, vertybėmis, simboliais ir fizinio aktyvumo veiklomis. Visos programoje pateiktos užduotys ir veiklos remiasi penkiomis olimpizmo ugdymo temomis – pagarba gyvenime, kilniu elgesiu, pastangomis pelnytu džiaugsmu, kūno, valios ir proto darna, tobulumo siekimu. Tai universalios bendražmogiškos vertybės, kurių atradimas, skiepijimas vaikams – kiekvieno pedagogo, kiekvieno piliečio, kiekvienos šeimos užduotis. LTOK – vienas pirmųjų pasaulyje OVUP išvertė į savo šalies kalbą ir, pritarus TOK, pasiūlė kelių lygių mokymus Lietuvos pedagogams.
Tam, kad gyvai išbandytų olimpinių vertybių programoje pateiktas užduotis, įstaigos mokytojai dirbo komandose, gilinosi į pasirinktas temas naudodamiesi programos leidiniais: ,,Olimpinių vertybių ugdymo pagrindai“, ,,Ugdytojo knyga. Kaip įgyvendinti OVUP?“ ir ,,Veiklos aprašai“. Dviejų dienų (16val.) mokymų metu dalyviai pasinėrė į kūrybinį procesą, sklandžiai bendradarbiavo kurdami aktyvias užduotis, diskutavo apie patirtis, kilusius iššūkius, veiklų naudą ir pritaikomumą ugdymo (mokymo) procese.
Lektorės pasidžiaugė įstaigos pedagogių kūrybiškumu, atsakingumu, o mokytojai dėkojo lektorėms už sukurtą kolegialų bendravimą ir bendradarbiavimą, pristatytą olimpinę filosofiją, jos taikymą ugdymo procese, LTOK už dovanotus programos leidinius.
Ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Angelė Nausėdienė