„Piešti šokant, šokti piešiant!“ Taip skambėjo dailės ir šokio integruota pamoka.
Keliaujant per Skruzdėliuko Nežiniuko istoriją, nuotykius ir kalną „kodėl?“ „Spinduliukų“, „Kiškučių“, „Sveikuoliukų“ grupės vaikai tapė ir šoko netradiciniu būdu. Mirkydami pėdutes į spalvotas dažų „balutes“, šokiu nutapė Skruzdėliuko Nežiniuko atsiradimo peveikslą. Jo pažintį su kitais miško draugais vizualizavo teptukais tarp kojų pirštų.
Daug įspūdžių, potyrių ir atsakymų į klausimą „kodėl?“ vaikai patyrė, atrado, sužinojo integruotoje dailės ir šokio veikloje.
Kurkime ir aukime kitaip!
Šokio mokytoja Edvina Subačiūtė-Baltrušaitienė
Dailės mokytoja Sandra Jakubauskienė